Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění komplexních marketingových a reklamních služeb pro Český rozhlas, spočívající v marketingových aktivitách s důrazem na celoplošný zásah a se zaměřením na strategii, kreativitu a implementaci (ATL) a marketingových aktivitách s důrazem na regionální působnost a zaměřením na event marketing, produkci a další formy komunikace dle specifických potřeb ČRo (BTL).
V rámci jednotlivých konkrétních segmentů předmětu plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje následující:
• Strategie
- definování marketingových příležitostí na trhu s rozšiřujícím se přístupem k audiovizuálnímu obsahu;
- návrhy principů věrnostních a dalších taktických přístupů pro udržení a růst posluchačské obce;
- strategie pro udržení pozice ČRo v prostředí rostoucím počtem konkurenčních subjektů.
• Kreativa
- kreativní vývoj (zejména tvorba reklamních a marketingových kampaní, vizuálů, formulace sdělení, textů apod.);
- tvorba audiovizuálního obsahu (zejména focení kampaní, vizuálů, natáčení videí atd.);
- tvorba a kompletní příprava grafických návrhů vč. DTP (desktop publishing);
- copywriting (zejména tvorba reklamních a jiných odborných textů);
- online (digitální) aktivity ve smyslu tvorby a kompletní přípravy kampaní, soutěží, aktivit na sociálních sítích, webdesign, reklamní mobilní aplikace, monitoring online prostředí atd.).
• Produkce výstupů pro média
- kompletní produkce všech forem reklamy (zejména televizní, rozhlasová, tištěná a internetová forma reklamy, virální formy marketingu vč. buzz marketingu, guerilla marketingu, multimediální projekty, digitální aplikace, webové stránky atd.);
- produkce a postprodukce audiovizuálního obsahu (zejména TV spoty, videa pro účely sociálních sítí a kampaní, focení kampaní, vizuálů atd.).
• Plánování nákupu mediálního prostoru vč. mediální strategie
- analýzy výchozího stavu, vývoje a situace v prostředí segmentu rozhlasových stanic; analýzy cílových skupin, preferencí, mediálního chování apod.;
- definice strategických mediálních cílů komunikace; návrh vhodných mediálních typů pro komunikaci;
- optimalizace detailního mediaplánu na základě rozvržených mediálních investic a zásahu cílové skupiny, doporučení výběru vhodných mediálních dodavatelů, maximalizace zásahu cílové skupiny.
• Vyhodnocení kampaní na základě porovnání naplánovaných a skutečně dosažených mediálních ukazatelů, příprava zprávy s vyhodnocením úspěšnosti kampaně.Event management
- kompletní produkce a zajištění akcí Českého rozhlasu (indoor / outdoor – zejména koncerty, tiskové konference, společenská a gala setkání atd.);
- návrh konceptu osvětlení, ozvučení a scénografického pojetí akce;
- zprostředkování umělců a hostesek;
- zajištění podia a pódiové techniky;
- zajištění odpovídající propagace akce vč. koncepčních návrhů marketingových a propagačních materiálů.
• Komplexní zajištění komunikačních aktivit
- tvorba komunikačních plánů a komunikačních strategií.
• Návrhy marketingových a propagačních materiálů
• Návrh korporátního brandingu, navigačních a orientačních systémů
- zejména polep budov, interiérů, vozidel včetně výroby a instalace atd.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 80.000.000,- Kč (slovy: osmdesát milionů korun českých) bez DPH.
Zadavatel si dále v souladu s ustanovením § 100 odst. 1 ZZVZ vyhrazuje právo poptat nové služby (tzv. vyhrazená změna závazku). Předpokládaná hodnota těchto nových služeb činí 15.000.000,- Kč (slovy: patnáct milionů korun českých) bez DPH.
Tyto nové služby zadavatel blíže vymezuje jako:
• výroba polepů na vozový park zadavatele (aktuální typy automobilů jsou uvedeny v odkazu v příloze č. 5 – Technická specifikace ZD);
• realizace video spotů různých délek včetně autorských licencí (herci, zvuk apod.);
• realizace making of videa z natáčení, focení;
• instalace a deinstalace pódií a konstrukcí pro osvětlovací a ozvučovací techniku včetně jejich provozu (zejména stage inhouse, stage open-air vč. střechy, KOMA moduly);
• výroba polepového materiálu, plachet a cedulí určených k odborné instalaci na budovy, stavby, na míru vyrobené konstrukce či mobiliář;
• online marketing – konzultace nastavení PPC kampaní, správa domén a webových stránek;
• balení výher v rámci marketingových soutěží;
• zajištění převozu, instalace a deinstalace marketingových konstrukcí (zejména stany, nafukovadla, promo mobiliář – fotostěny, roll-upy, židle, stoly, výstavní exponáty, promo tiskoviny a merch);
• potisk reflexních prvků na pracovní oděvy;
• výroba, instalace a deinstalace světelných objektů/ bannerů na míru.
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky včetně předpokládané hodnoty vyhrazené změny nových služeb (závazku) činí 95.000.000,- Kč (slovy: devadesát pět milionů korun českých) bez DPH.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://verejnezakazky.rozhlas.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace |
|||
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 | VZ23_2020 - Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf | 551.72 KiB |
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 | VZ23_2020 - Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf | 570.46 KiB |
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 | VZ23_2020 - Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf | 458.37 KiB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
VZ23/2020 - Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele | VZ23_2020 - Písemná zpráva zadavatele.pdf | 414.68 KiB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | uveřejněný | 02.07.2020 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://verejnezakazky.rozhlas.cz/vz00000860 |