Veřejná zakázka: Nová korporátní identita Českého rozhlasu - užší soutěž o návrh

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 38
Systémové číslo: P12V00000043
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Počátek běhu lhůt: 20.08.2012
Žádost o účast podat do: 04.09.2012 14:00
Nabídku podat do: 15.10.2012 15:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nová korporátní identita Českého rozhlasu - užší soutěž o návrh
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Vytvořit pro Český rozhlas zcela novou korporátní identitu celého portfolia značek rozhlasových stanic, uměleckých těles, soutěží a projektů Českého rozhlasu, včetně základního logotypu značky Český rozhlas. Sada logotypů by měla tvořit jeden vzájemně kompaktní a jednotný celek, který bude souznít s mateřskou značkou Český rozhlas, bude odpovídat charakteru a poslání instituce a působit moderním a nadčasovým vizuálním dojmem. V této souvislosti je cílem rovněž vytvoření odpovídajícího vizuálního stylu pro ČRo a výše uvedené portfolio značek.
Veřejnosti by měla být nová korporátní identita představena v roce 2013 v souvislosti s 90. výročím ČRo.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: užší řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 500 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Český rozhlas
  • IČO: 45245053
  • Poštovní adresa:
    Vinohradská 12
    120 99 Praha 2
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052458

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Vinohradská 12
120 99 Praha 2

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky