Veřejná zakázka: VZ19/2021 - Strategický výzkum značky 2021

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1018
Systémové číslo: P21V00000068
Evidenční číslo zadavatele: VZ19/2021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 09.07.2021
Nabídku podat do: 17.08.2021 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ19/2021 - Strategický výzkum značky 2021
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace strategického výzkumu značky - posluchači rádií z hlediska struktury potřeb a emocí - pozice Českého rozhlasu a jeho hlavních stanic v konkurenčním prostředí. Požadovaná metoda realizace je kombinovaný kvantitativní a kvalitativní výzkum online.

Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 5.950.000,00 Kč (slovy: pět milionů devět set padesát tisíc korun českých) bez DPH, přičemž předpokládaná hodnota smlouvy o dílo vzešlé z této veřejné zakázky činí 1.000.000,00 Kč (slovy: jeden milion korun českých) bez DPH. Zadavatel stanovil celkovou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky s ohledem na sčítání hodnoty s obdobným předmětem plnění v jiných veřejných zakázkách.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Český rozhlas
  • IČO: 45245053
  • Poštovní adresa:
    Vinohradská 12
    120 99 Praha 2
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60052458

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://verejnezakazky.rozhlas.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky