Stručný popis předmětu:
Tato veřejná zakázka je realizována ve zjednodušeném režimu dle § 129 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném a účinném zněním.
Dle nařízení vlády č. 172/2016 Sb., o stanovení finančních limitů a částek pro účely zákona o zadávání veřejných zakázek, ve znění nařízení vlády č. 471/2017 Sb., byl dle § 3 odst. 4 stanoven zjednodušený režim na základě předpokládané hodnoty jako podlimitní.
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění provozování zaměstnanecké jídelny Českého rozhlasu a bufetu pro zaměstnance v atriu budovy B v sídle zadavatele.
V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena nájemní smlouva na zaměstnaneckou jídelnu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité), nájemní smlouva na bufet v atriu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité) a smlouva o stravování. Všechny smlouvy budou zavřeny s jedním a tím samým účastníkem, který podá nabídku v rámci tohoto zadávacího řízení a který se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. místě.
Nájemní smlouva na zaměstnaneckou jídelnu bude uzavřena na období od 14. 10. 2018 do 20. 12. 2019. Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem zaměstnanecké jídelny zadavatele včetně kuchyně a dalšího zázemí. Konkrétní podmínky a specifikace jsou uvedeny v příloze č. 2.1 – Závazný návrh nájemní smlouvy na zaměstnaneckou jídelnu a příloze č. 2.3 – Položkový seznam zadávací dokumentace.
Nájemní smlouva na bufet v atriu bude uzavřena na období od 1. 1. 2019 do 20. 12. 2019. Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem bufetu v atriu budovy B zadavatele (kavárny určené pro zaměstnance zadavatele) včetně zázemí. Konkrétní podmínky a specifikace jsou uvedeny v příloze č. 3.1 – Závazný návrh nájemní smlouvy na bufet v atriu a příloze č. 3.3 – Položkový seznam zadávací dokumentace.
Smlouva o stravování bude uzavřena na období od 14. 10. 2018 do 20. 12. 2019. Předmětem plnění této smlouvy bude stanovení podmínek zadavatele, dle kterých bude probíhat provoz zaměstnanecké jídelny a bufetu v atriu. Konkrétní požadavky zadavatele na provoz obou zařízení, obsah nabídky a dalších povinností dodavatele jsou uvedeny v příloze č. 4.1 – Závazný návrh smlouvy o stravování a v příloze č. 4.2 – Podmínky poskytování služeb zadávací dokumentace.
Zadavatel tímto upozorňuje dodavatele, že výpočet předpokládané hodnoty veřejné zakázky je stanoven ze zákonných důvodů a je proveden na základě předpokládaného potencionálního obratu z daných provozů. Zadavatel nevykládá v rámci této veřejné zakázky žádné finanční prostředky, naopak předmětem hodnocení bude výše nájmů dodavatelů, které zadavatel od nich za dané provozy obdrží.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Vinohradská 12
120 99 Praha 2
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 | Vysvětlení zadávací dokumentace | VZ20_2018_II_Vysvětlení ZD č. 1 .pdf | 322.32 KiB |
VZ20/2018 - II - Provozování zaměstnanecké jídelny a bufetu v atriu - Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace.zip | 3.75 MiB |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace |
|||
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 | Vysvětlení zadávací dokumentace | VZ20_2018_II_Vysvětlení ZD č. 1 .pdf | 322.32 KiB |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele | VZ20_2018 - II - Písemná zpráva zadavatele.pdf | 590.26 KiB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://verejnezakazky.rozhlas.cz/vz00000649 |
Datum uzavření smlouvy: 09.10.2018
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
Martin Hájek | 63101564 | Česká republika | 1 533 225,00 | 1 855 202,25 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2018 | 0,00 | 0,00 |
2019 | 0,00 | 0,00 |